مسجد جامع آل یاسین (ع)

مسجد جامع آل یاسین (ع)

مسجد جامع آل یاسین (ع)

مراسم ویژه هیئت

اندازه فونت :
2016/07/18

«حجت الاسلام سیدجلال حسینی» در این باره گفت: مراسم باشکوه گلباران حرم رضوی توسط خادمان و زائران حریم رضوی با اجتماع در عرصه میدان شهدا و حرکت به سمت حرم مطهر شروع می شود و شرکت‌کنندگان به جشن “شکوه رضوان” در صحن جامع رضوی خواهند پیوست.

وی سخنران ویژه برنامه گلباران حرم مطهر را «حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان و اظهار کرد: این برنامه 12 مرداد ماه از ساعت 18 تا اذان مغرب با مداحی «امیرعارف» و «ابوالفضل مشکینی» برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی سخنران ویژه برنامه شب میلاد حضرت رضا(ع) را «حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی عنوان و تصریح کرد: مدیحه‌سرایی مداحان «سیدمهدی میرداماد»، «سعید حدادیان»، شعرخوانی «علی زمانیان» و اجرای گروه های هم‌خوانی از برنامه های جشن شکوه رضوان است که بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است.

وی سخنران ویژه برنامه دعای ندبه روز میلاد حرم مطهر را «حجت الاسلام ناصر رفیعی» معرفی کرد و افزود: در این برنامه با حضور عموم زائران دعای ندبه توسط «سیدمهدی میرداماد» قرائت خواهد شد.

«حجت الاسلام حسینی» خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه “نوای ملکوت” که ساعت 7:30 روز میلاد در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد، «حجت الاسلام محمدرضا رنجبر» سخنرانی خواهد کرد و در این برنامه به صورت همزمان آیین نقاره نوازی روز میلاد سلطان خراسان اجرا می شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی ادامه داد: ویژه برنامه روز میلاد آن حضرت همچنین با عنوان “در پرتو خورشید” از ساعت 9 صبح در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود و در این برنامه «حجت الاسلام مهدی ماندگاری» به ایراد سخنرانی می پردازد.

وی ادامه داد: برنامه جشن میلاد رضوی تا اذان ظهر و عصر با مدیحه سرایی «مهدی سماواتی» و «احمد واعظی» و شعرخوانی «صابر خراسانی» ادامه پیدا می کند و تمامی اماکن متبرکه رضوی تحت پوشش صوتی و تصویری قرار می گیرد.

سخنرانی آیت الله مجتهدی تهرانی: رهایی از مشکلات دنیوی

دریافت فایل :

آیت الله مجتهدی تهرانی

سوال خود را مطرح کنید :